Uykusuzluğa iyi gelen en iyi 7 içecek

Her insanın uykuya dalma yöntemi veya rutini farklıdır. En iyi dinlenme için yapmamız gereken tek şey uyumadan bir saat önce bu sakinleştirici ve doğal içeceklerden içmek.


Badem sütü
 
Süt sevmiyor musunuz? Kendinize bir bardak badem sütü doldurun ve kesintisiz uyumanın önemini farkedin.

Ballı bir içecek
 
Bal'da bulunan doğal şeker vücudunuzun insülin seviyesini yükseltir ve triptofan'ın kolaylıkla beyne girmesine yardım eder. 

Papatya çayı
 
Papatya,  yüz yıllardır bitkisel uyuma çaresi olarak kullanılıyor. Araştırmalar, tüketildiğinde yumuşak yatıştırıcı etkisi olduğunu gösteriyor.

Kediotu kökü çayı 
 
Yüzyıllardır uykusuzluk hastalığının belirtilerini azaltmak için çare olan güçlü bir bitkidir.
Vişne Suyu
 
Vişne suyunda, uyku tetikleyen hormon olarak bilinen ve biyolojik saatinizi düzenleyen melatonin yüksek seviyede bulundurur.

Muzlu Smoothie
 
Spor yaparken smoothie'nize muz ekleyin, hem uyumanıza yardımcı olur hem gece kramplarını engeller. 

Süt
 
Bir bardak süt her zaman rahatlamanıza yardımcı olur. Ayrıca, stresinizi azaltmaya yardım eden kalsiyum ile doludur. 
 

Yorumlar